Monday, April 4, 2011

kisah TTDI JAYA :

OKE  , harini nak cerita pasal SMK TTDI JAYA <3 . aku nak cerita pasal orang yang rapat dengan aku and selalu dengar masalah aku . ;DD . btw , aku sayang mereka ini :
  • ni asilah , aku teramat rapat dengan gadis ni , sbelum pergi sekolah , aku singgah rumah dia n pergi sekolah dengan dia .. aku sayang kau ashi <3 . dia kelas 1 CHEER-MEE-LONG . ;DD . pandai lollllll . haha .. next :


  • ni aliah , aku suka dia sebab dia awesome sangat *tak se-awesome mane punn . hehe [jk] . dia ni tinggi tahap nak mati you know ? cantik mehh . tapi yang peliknya , dia tinggi tapi suka orang yang *rendah* .  haish , anehaneh ajee . dia ni pun 1 CHEER-MEE-LONG juga pun , next :

  • ni azwa . dia ni gila bedak tahu ? putih gila lahh . tapi cute .. ada budak kelas aku nih , nama dia haafiz , dia suka azwa ,hahahah , dah la macam *bangla yang nak rogol orang tahu ? dia baik , *baik la sangat . dia classmate aku kami kelas 1 KEREK-TIF <3 . haha . dahdah , next :

  • ni syaqil , dia ni playlist aku , apa saja lagu dia tahu , hah , dia pakwe azwa lorhh , diorang sweet sangatsangat . jealous I tahu ? haha , kalau aku ada problem dengan ameer , mesti aku cerita dekat dia . diary aku lah ni , hahaha . lawak la pulakk . hahaha . dia kelas 1 HAIR-MORE-KNEE . ;DD . kay la , nextnext :

  • ini yasmin FARISHA , nama dah sama macam aku dah . haiyokk --' . dia ni cute lorhh , putih mehh , suka tengok muka dia , kamik kawan baik , dia selalu cerita pasal TOYOL kesayangan dia tuh kat aku . haha . kau ni cute la yass . dia kelas 1 LOW-HORE . HAHA . next :

  • ni yuhannis n sabrina , mereka ni comel n cute n come n cute n comel , walaupun aku tak berapa kenal mereka tapi aku tahu yang mereka ini sungguh baikk <3 , sayang yuhannis n sab , diorang kelas 1 ARE-MAN-UH . HAHA , next :

  • ni wan , dia ni comel , tapi selalu gaduh dengan aku , takpe , adat berkawan ryte ? dia ni baik n tak sombong , selalu tolong kawan , seronok lorh , kawan dengan dia . dia couple dengan faris . entah faris mana pun aku tak mengetahuinya pun .. hehe . dia kelas 1 EH-SON . HAHA .
THATS ALL ..  bagi sesiapa yang takde uh , jangan kecil hati course tangan aku sudah letih untuk menetaipp , hehe , korang tetap besties aku ever . remember kayss . kay la gtg , bubyehh <3

No comments:

Post a Comment